Gå direkt till innehåll
Pressmaterial Sophisticated living - Hösten 2020

Dokument -

Pressmaterial Sophisticated living - Hösten 2020

go to media item
Licens:
Medieanvändning
Innehållet får laddas ner, användas och delas i olika mediekanaler av t.ex. journalister, bloggare, krönikörer, opinionsbildare etc., i syftet att förmedla, redogöra för och kommentera ert pressmeddelande, inlägg eller information, så länge innehållet används oförändrat och i dess helhet. Upphovsmannen ska anges i den omfattning och på det sätt god sed kräver (vilket bl.a. innebär att fotografer till bilder nästan alltid måste anges).
Filformat:
.pdf
Ladda ner

Ämnen

Kontakter

Cecilia Gärdestad

Cecilia Gärdestad

Presskontakt Ansvarig Corporate PR Koncernkommunikation +46 (0)70 166 48 73
Therése Skalman

Therése Skalman

Presskontakt Market PR Coordinator +46 (0)72 601 75 10

Relaterat innehåll

Skapa ett personligt hem med höstens nyheter från Rusta

Skapa ett personligt hem med höstens nyheter från Rusta

​Låt mjuk sammet, varma nyanser och spännande detaljer hjälpa till att sätta guldkant på hemmet i höst. Rustas nya kollektion Sophisticated living är en nutida, elegant och personlig stil med tydlig hotellkänsla. Nyheterna finns i varuhuset från vecka 31.

Mycket för pengarna

Vi på Rusta vill att våra kunder ska känna sig välkomna, bli inspirerade och tycka att det är roligt att handla hos oss. På Rusta gör vi det lätt för många människor att köpa hem- och fritidsprodukter av god kvalitet till lägsta pris.

Sortimentet förnyas ständigt och anpassas kontinuerligt efter trender och säsonger. Rusta marknadsför, utöver kända internationella märken, ett flertal egna varumärken.

Det första varuhuset öppnades 1986 av entreprenörerna Anders Forsgren och Bengt-Olov Forssell som fortfarande är företagets huvudägare. De har båda en gedigen utbildning och bakgrund inom distribution, marknadsföring och detaljhandel. En lyckosam kombination som skapat det som idag är Rusta.