Pressmeddelande -
Två miljoner är nu medlemmar i Rustas kundklubb
På ett och ett halvt år har Rustas kundklubb vuxit till över 2 000 000 medlemmar i Sverige och Norge. Bara i Sverige är drygt 1,7 miljoner svenskar nu med i Club Rusta.
- Club Rusta har sett en rekordsnabb tillväxt och det är ett tydligt bevis på hur mycket våra kunder uppskattar Rusta och våra erbjudanden. Vi har jobbat hårt för att utveckla ett modernt och kunddrivet lojalitetsprogram som både involverar och inspirerar kunderna med prisvärda erbjudanden, säger Linda Estenthal, marknads- och kommunikationschef på Rusta.
På kort tid har Club Rusta fått över 1,7 miljoner medlemmar i Sverige. Samtidigt har den norska kundklubben växt till nästan 300 000 medlemmar på bara fem månader.
- Rustas varumärke blir alltmer populärt i takt med att vi växer och når nya marknader. Rustas kundklubb är utformad för att spegla ett kunddrivet företag som lyssnar på sina kunder. Det är ett viktigt verktyg för att bibehålla och öka lojaliteten hos befintliga kunder samt för att attrahera nya och därmed fortsätta utveckla Rusta som bolag, avslutar Linda Estenthal.
För mer information kontakta:
Johan Ljungdahl, Manager Internal Communication & PR, tel: 070-166 48 73, e-post: johan.ljungdahl@rusta.com
Ämnen
Kategorier
Rustas vision är att bli nr 1. för livet hemma. Rustas sortiment är brett och företaget erbjuder varor inom områdena hem & inredning, gör det själv, fritid, skönhet & hälsa, trädgård och jul – alltid till överraskande låga priser. Rusta är ett svenskt företag och det första varuhuset öppnade 1986 i Gävle. Rusta har i dag mer än 2000 medarbetare, 88 varuhus i Sverige, 19 i Norge och 2 i Tyskland samt 4 inköpskontor i Asien. Rusta omsätter 4,2 miljarder och varje år besöker mer än 20 miljoner kunder varuhusen. RUSTA.com